info@studiozse.hu


Kényelem, elegancia, minőség a munkaruhában is!

  TERMÉKEK     AKCIÓK     MÉRETEK     RÓLUNK     ÁRLISTA     KAPCSOLAT     KOSÁR (0)  







Az áruház üzemeltetője, a termékek eladója és gyártója:

Kozmáné dr. Kárpáti Júlia ev.

Székhely: 1026 Budapest, Trombitás út 39. 2a
Telefon: +36 20 464 5260
e-mail: info@studiozse.hu

Egyéni vállalkozó nyilvántartási szám: 51185370
Adószám: 76207099-1-41
Statisztikai számjel: 76207099-4771-231-01

 
A honlapon feltüntetett árak bruttó árak. Egyéni vállalkozói tevékenységem alanyi adómentességet választott, így a megrendelt áruk kiállított számláján ÁFA összeg nem szerepel. A megvásárolt termékek árán felül a vásárló által fizetendő a szállítási költség.

Internetes Áruházunkban mindig talál kifutó modelleket valamint akciós termékeket, melyekből a termékek menüpontban böngészhet! Az akciós és kifutó modellek korlátozott darabszámban kaphatóak.

Az áruházban kétféle vásárlási módra van lehetőség:

1. Azonnali vásárlás a webáruházban található termékekből az alábbi módon:

A megvásárolni kívánt terméket a megadott jellemzők (méret, anyag), valamint a darabszám megjelölése után KOSÁRBA gombra kattintva lehet a kosárba helyezni.

Ezt a rendszer rögzíti és a kosár menü melletti szám növekszik. Ebben a menüben látható a kiválasztott termékek megnevezése, főbb jellemzői, ára, valamint a vásárláskor fizetendő összeg, mely a szállítási költséget nem tartalmazza. Ha törölni szeretné a kosárba helyezett termékek valamelyikét, az ár után lévő kuka ikonra kattintással ez végrehajtható.

 

A kosárba helyezett termék még nem minősül vásárlásnak!
A termékek kiválasztása után a vásárlás a kosár menü FIZETÉS gombjára kattintva indítható el.

Mindenek előtt ki kell tölteni a szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatlapot. Kérem, minden esetben adja meg frissen mért méreteit.

Következő lépésben választhat az áru átvételének lehetőségeiből:

  • Csomagküldő kiszállítás utánvétellel Magyarországon történő szállítás esetében (a szállítás, csomagolás és utánvét díja brutto. 50.000 HUF rendelés alatt 1.650 HUF, 50.001 HUF-tól ingyenes!)
  • Szerződés szerinti szállítás és fizetés (50 db feletti vásárlás esetén)

A kitöltött adatlap elküldése után rövid idő elteltével, e-mailben kap részletes megerősítést a megrendelés beérkezéséről.
Rendelését kollégánk ellenőrzi, majd hamarosan visszaigazolásban tájékoztatja az áru átvételének idejéről és módjáról.

A megrendelt árut legkésőbb 7-10 munkanapon belül veheti át a vásárló, amennyiben az alapértelmezett alapanyagból és raktárról szolgáljuk ki. Fekete, színes és eltérő minőségű, logózott rendelés esetén a vállalási idő 14 munkanap.

Ettől eltérés lehetséges, melyről értesítjük ügyfelünket.

2. Egyedi megrendelés az alábbi módon:

Az egyedi megrendelések fogadása jelenleg a kapcsolat menüpontban található elérhetőségeken, írásos egyeztetés útján történik. E-mail címünk: info@studiozse.hu.  Az egyedi megrendelésre gyártott árut általában 10 és 20 munkanap közötti határidővel szállítjuk.

A STÚDIÓ ZSÉ internetes áruházában bárki böngészhet, vásárolhat anélkül, hogy regisztrálási vagy bejelentkezési kötelezettsége lenne.

A fogyasztó elállási joga:
Az EU irányelv által előírt fogyasztói jog lényege, hogy a fogyasztó nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Ezt a nyolc munkanapot csomagküldés esetén az áru átvételétől kell számítani. Szolgáltatás esetén a határidőt a szerződéskötéstől kell számítani, de a letöltéses szolgáltatások esetén ennek nincsen jelentősége, mert az elállási jogot - mint látni fogjuk - e téren nem kell biztosítani. Ha a kereskedő a fogyasztót nem tájékoztatja az elállási jogáról, a nyolc munkanapos határidő három hónapra bővül. Csomagküldést érintő elállás esetén általában a fogyasztó köteles a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket állni, de ezen felül a szabály szerint semmilyen más díj vagy költség fizetésére nem köteles. Legkésőbb harminc napon belül a teljes díjat vissza kell fizetni a fogyasztónak. Gyakori kérdés, hogy indokolás nélküli elállás esetén lehet-e korlátozni az eredeti kiszállítás díjának visszafizetését. A kereskedőre nézve kétségkívül méltánytalan az a megoldás, hogy egy indokolás nélküli elállás esetén feltétlenül neki kelljen viselnie a termék házhozszállításának költségeit, mivel ezt neki természetesen meg kell fizetnie a csomagküldést végző cég vagy a posta felé. Egyes értelmezések szerint, ha a kereskedő a kiszállítás díját külön számítja fel, és külön, mint közvetített szolgáltatást jelöli a számlán, ennek a visszatérítésére nem köteles. Ilyen esetben lehet azt mondani, hogy a kiszállítás egy önálló szolgáltatás, önálló szerződéssel, csak a kettő díja jelent meg egy számlában. A kiszállításra vonatkozó önálló szerződéstől viszont azért nem állhat el a fogyasztó, mert az olyan szolgáltatás, amit már teljesítettek az elállási határidő lejárta előtt (lényegében azonnali teljesítés) - ez az eset pedig ki van véve az elállási jog hatálya alól.
Egy másik, az elállási jog gyakorlását nehezítő szokásos kikötés, hogy a terméket csak csomagolással együtt "veszik vissza". Ennek a megengedhetőségéről a jogszabályok egyelőre nem rendelkeznek. Itt azonban nem csak arról van szó, hogy a kereskedőt meg kellene óvni az újabb csomagolási költségektől és termékdíjaktól, hanem arról is, hogy az újabb csomagolás újabb környezetterhelést jelent, és ennek elkerülése már a fogyasztótól is elvárható. A visszaszolgáltatás költségeit sem a fogyasztónak kell viselnie, ha erre azért került sor, mert a kereskedő - mint utólag kiderült - csak helyettesítő áruval tudja teljesíteni a megrendelést. A fogyasztónak a helyettesítő áruval való teljesítéshez természetesen külön, kifejezetten hozzá kell járulnia, ez az elállási jog nem érintheti.

- A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet

 

Szavatosság-jótállás

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Gyári hibás termékek cseréje

Internetes áruházunkban vásárolt gyárilag hibás vagy a 3 napon belül meghibásodott termékeket a vásárlás napjától számított 5 napon belül kicseréljük, vagy ha ez nem lehetséges, a termék ellenértékét visszafizetjük.
Amennyiben elégedetlen termékünkkel, vagy szükségesnek érzi cseréjét, reklamációját postai úton intézheti. 2017.01.01-étől a megrendelt ruhák cseréje közvetlen cserével nem lehetséges. A cserélni kívánt ruhát, kérjük, postai úton juttassák vissza cégünkhöz, ez után a megrendelés és a számla is sztronózásra kerül, a vételárat banki átutalással visszafizetjük; amennyiben cserélni szeretné a ruhát teljesen új megrendelést kell indítania. 

Amennyiben a termék cseréjét kéri

  1. A terméket tegye dobozba. Csak sértetlen és mosatlan terméket áll módunkban cserélni. A csomagban mellékelje a számla eredeti példányát.
  2. A dobozt zárja le. A csomagot ajánlott levélként vagy MPL csomag feladóvevénnyel küldje el a következő címre: Kozmáné dr. Kárpáti Júlia ev. 1026 Budapest, Trombitás út 39. 2a. Ügyeljen arra, hogy a vevény "érték" mezőjébe mindenképpen tüntesse fel a termék értékét, mert ha a csomagja elvész, ezt az értéket téríti meg a Magyar Posta Rt. A csomag feladóvevényét gondosan őrizze meg.
  3. Amennyiben a cserélni kívánt áru belefér egy borítékba, akkor azt ajánlva adja fel.
  4. Amint cégünkhöz beérkezik a cserélni kívánt árú, a számlát sztornózzuk, a vételárat banki átutalással visszatérítjük. Önnek ÚJ megrendelést kell leadnia. (Közvetlen csere nem lehetséges.)