info@studiozse.hu


Kényelem, elegancia, minőség a munkaruhában is!

  TERMÉKEK     AKCIÓK     MÉRETEK     RÓLUNK     ÁRLISTA     KAPCSOLAT     KOSÁR (0)  







Az webáruház üzemeltetője, a termékek eladója és gyártója:

Kozmáné dr. Kárpáti Júlia ev.

A Stúdiózsé munkaruha forgalmazása webshopon keresztül történik.

Székhely: 1026 Budapest, Trombitás út 39. 2a 
Telefon: +36 20 464 5260
e-mail: info@studiozse.hu

Egyéni vállalkozó nyilvántartási szám: 51185370
Adószám: 76207099-1-41
Statisztikai számjel: 76207099-4771-231-01

termékcsere esetén postázási cím: 1021 Budapest, Budakeszi út 51 D

 
A honlapon feltüntetett árak bruttó árak. Egyéni vállalkozói tevékenységem alanyi adómentességet választott, így a megrendelt áruk kiállított számláján ÁFA összeg nem szerepel. A megvásárolt termékek árán felül a vásárló által fizetendő a szállítási költség.

Internetes Áruházunkban mindig talál kifutó modelleket valamint akciós termékeket, melyekből a termékek menüpontban böngészhet! Az akciós és kifutó modellek korlátozott darabszámban kaphatóak.

Az áruházban kétféle vásárlási módra van lehetőség:

1. Azonnali vásárlás a webáruházban található termékekből az alábbi módon:

A megvásárolni kívánt terméket a megadott jellemzők (méret, anyag), valamint a darabszám megjelölése után KOSÁRBA gombra kattintva lehet a kosárba helyezni.

Ezt a rendszer rögzíti és a kosár menü melletti szám növekszik. Ebben a menüben látható a kiválasztott termékek megnevezése, főbb jellemzői, ára, valamint a vásárláskor fizetendő összeg, mely a szállítási költséget nem tartalmazza. Ha törölni szeretné a kosárba helyezett termékek valamelyikét, az ár után lévő kuka ikonra kattintással ez végrehajtható.

 

A kosárba helyezett termék még nem minősül vásárlásnak!
A termékek kiválasztása után a vásárlás a kosár menü FIZETÉS gombjára kattintva indítható el.

Mindenek előtt ki kell tölteni a szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatlapot. Kérem, minden esetben adja meg frissen mért méreteit.

Következő lépésben választhat az áru átvételének lehetőségeiből:

  • Csomagküldő kiszállítás utánvétellel Magyarországon történő szállítás esetében a szállítás, csomagolás és utánvét díja brutto. 50.000 HUF rendelés alatt 2000.-HUF,
  • 50.001 HUF-tól a szállítás ingyenes
  • Külföldre szálltás esetén, emailben kap a vásárló tájékoztatást a szállítás költségeiről, külföldi szállítás esetén csak előre utalással tudjuk a ruhák elkészítését vállalni. 
  • Szerződés szerinti szállítás és fizetés (30 db feletti vásárlás esetén)

A kitöltött adatlap elküldése után rövid idő elteltével, e-mailben kap részletes megerősítést a megrendelés beérkezéséről.
Rendelését kollégánk ellenőrzi, majd hamarosan visszaigazolásban tájékoztatja az áru átvételének idejéről és módjáról.

Egyedi megrendelésnél, egyedi anyagból megrendelt vagy 100.000 .-ft vagy a feletti vásárlása esetén, a végösszeg 50%-a, előlegként előre utalással fizetendő.A  fennmaradó összeg utánvéttel vagy utalással egyenlíthető ki, megállapodás szerint.

A megrendelt árut legkésőbb 15 munkanapon belül veheti át a vásárló, amennyiben az alapértelmezett alapanyagból és raktárról szolgáljuk ki. Fekete, színes és eltérő minőségű, logózott rendelés esetén a vállalási idő 14 -20munkanap.

Ettől eltérés lehetséges, melyről értesítjük ügyfelünket.

2. Egyedi megrendelés az alábbi módon:

Az egyedi megrendelések fogadása jelenleg a kapcsolat menüpontban található elérhetőségeken, írásos egyeztetés útján történik. E-mail címünk: info@studiozse.hu.  Az egyedi megrendelésre gyártott árut általában 10 és 20 munkanap közötti határidővel szállítjuk. Egyedi megrendelés, ha a ruhát egedi színben, méretben, esetleges átalakítással kéri a vásárló.

A STÚDIÓ ZSÉ internetes áruházában bárki böngészhet, vásárolhat anélkül, hogy regisztrálási vagy bejelentkezési kötelezettsége lenne.

3. Egyedi,( egyedi anyagból, átalakított, vagy teljesen személyre szabott) megrendelés esetén felárat számítunk fel.A felárat írásban egyeztetjük a Megrendelővel.A felár minimális összege 500.-FT/db.) A teljesen egyénre szabott(szín, méret, fazon módosított) ruhákat nem áll módunkban cserélni, kivéve, ha anyag hibás.

Minden egyedi ruha rendelésnél kérjük megadni a mell, derék, csípő méretet, amely méretek alapján a ruhák készülnek.

A kalocsai hímzéssel készített ruhák 2018.augusztustól egyedi megrendelésnek számítanak. A megrendelt ruhák drabszámától függően  alakul a felár összege.  Megérétésüket köszönjük.

 

Figyelmeztetés! A webshopon kérjük a kedves Vásárlókat, hogy adják meg méreteiket(mell, derék, csípő), hogy ez segítségünkre legyen a megfelelő ruha küldéséhez.  Amennyiben a nálunk használatos méretektől, méretsortól nagyon eltér a megrendelő által leadott méret, és emaitt a ruhán nagyban alakítani kell, úgy azt felár ellenében tudjuk elvégezni. A ruhák átalakításának szükségességéről emailen küldünk tájékoztatatást, ez esetben egyedi megrendelésnek számít. Az egyedileg készíttetett( hosszabb, átalakított) ruhákat nem áll módunkban visszavenni, cserélni.

A fogyasztó elállási joga:
Az EU irányelv által előírt fogyasztói jog lényege, hogy a fogyasztó nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Ezt a nyolc munkanapot csomagküldés esetén az áru átvételétől kell számítani. Szolgáltatás esetén a határidőt a szerződéskötéstől kell számítani, de a letöltéses szolgáltatások esetén ennek nincsen jelentősége, mert az elállási jogot - mint látni fogjuk - e téren nem kell biztosítani. Ha a kereskedő a fogyasztót nem tájékoztatja az elállási jogáról, a nyolc munkanapos határidő három hónapra bővül. Csomagküldést érintő elállás esetén általában a fogyasztó köteles a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket állni, de ezen felül a szabály szerint semmilyen más díj vagy költség fizetésére nem köteles. Legkésőbb harminc napon belül a teljes díjat vissza kell fizetni a fogyasztónak. Gyakori kérdés, hogy indokolás nélküli elállás esetén lehet-e korlátozni az eredeti kiszállítás díjának visszafizetését. A kereskedőre nézve kétségkívül méltánytalan az a megoldás, hogy egy indokolás nélküli elállás esetén feltétlenül neki kelljen viselnie a termék házhozszállításának költségeit, mivel ezt neki természetesen meg kell fizetnie a csomagküldést végző cég vagy a posta felé. Egyes értelmezések szerint, ha a kereskedő a kiszállítás díját külön számítja fel, és külön, mint közvetített szolgáltatást jelöli a számlán, ennek a visszatérítésére nem köteles. Ilyen esetben lehet azt mondani, hogy a kiszállítás egy önálló szolgáltatás, önálló szerződéssel, csak a kettő díja jelent meg egy számlában. A kiszállításra vonatkozó önálló szerződéstől viszont azért nem állhat el a fogyasztó, mert az olyan szolgáltatás, amit már teljesítettek az elállási határidő lejárta előtt (lényegében azonnali teljesítés) - ez az eset pedig ki van véve az elállási jog hatálya alól.
Egy másik, az elállási jog gyakorlását nehezítő szokásos kikötés, hogy a terméket csak csomagolással együtt "veszik vissza". Ennek a megengedhetőségéről a jogszabályok egyelőre nem rendelkeznek. Itt azonban nem csak arról van szó, hogy a kereskedőt meg kellene óvni az újabb csomagolási költségektől és termékdíjaktól, hanem arról is, hogy az újabb csomagolás újabb környezetterhelést jelent, és ennek elkerülése már a fogyasztótól is elvárható. A visszaszolgáltatás költségeit sem a fogyasztónak kell viselnie, ha erre azért került sor, mert a kereskedő - mint utólag kiderült - csak helyettesítő áruval tudja teljesíteni a megrendelést. A fogyasztónak a helyettesítő áruval való teljesítéshez természetesen külön, kifejezetten hozzá kell járulnia, ez az elállási jog nem érintheti.

- A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet

 

Szavatosság-jótállás

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Gyári hibás termékek cseréje

Internetes áruházunkban vásárolt gyárilag hibás vagy a 3 napon belül meghibásodott termékeket a vásárlás napjától számított 5 napon belül kicseréljük, vagy ha ez nem lehetséges, a termék ellenértékét visszafizetjük.
Amennyiben elégedetlen termékünkkel, vagy szükségesnek érzi cseréjét, reklamációját postai úton intézheti. 2017.01.01-étől a megrendelt ruhák cseréje közvetlen cserével nem lehetséges. A cserélni kívánt ruhát, kérjük, postai úton juttassák vissza cégünkhöz, ez után a megrendelés és a számla is sztronózásra kerül, a vételárat banki átutalással visszafizetjük; amennyiben cserélni szeretné a ruhát teljesen új megrendelést kell indítania. 

Amennyiben a termék cseréjét kéri

  1. A terméket tegye dobozba. Csak sértetlen és mosatlan terméket áll módunkban cserélni. A csomagban mellékelje a számla eredeti példányát.
  2. A dobozt zárja le. A csomagot ajánlott levélként vagy MPL csomag feladóvevénnyel küldje el a következő címre: Kozmáné dr. Kárpáti Júlia ev. 1021 Budapest, Budakeszi út 51 D. posta címre. Ügyeljen arra, hogy a vevény "érték" mezőjébe mindenképpen tüntesse fel a termék értékét, mert ha a csomagja elvész, ezt az értéket téríti meg a Magyar Posta Rt. A csomag feladóvevényét gondosan őrizze meg.
  3. Amennyiben a cserélni kívánt áru belefér egy borítékba, akkor azt ajánlva adja fel.
  4. Amint cégünkhöz beérkezik a cserélni kívánt árú, a számlát sztornózzuk, a vételárat banki átutalással visszatérítjük. Önnek ÚJ megrendelést kell leadnia.
  5. Közvetlen csere abban az esteben lehetséges ha a vásárló ezt kifejezzetn kéri és( emailen , telefonon egyezteti)és  az újabb szállítási költséget vállalja.